דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצעים יוקרתיים למיטה 

מאת    [ 15/08/2009 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 7643 פעמים ]

בחירה של מצעים יוקרתיים אינו תמיד עניין פשוט. למעשה המצעים מהווים חלק חשוב בעיצוב חדר השינה המשפיע לא רק על המראה אלא גם על האווירה בו. מצעים מעוצבים במגוון דוגמאות וצבעים בשילוב ריקמה, ברודרי או אפילו חרוזים ופאייטים משנים את פני חדר השינה ללא הכר.

לפני קניית מצעים איכותיים יש לשים לב לפרמטרים הבאים. ראשית יש לבדוק את סוג הבד. מצעים 100% כותנה הינה הבחירה הנפוצה ביותר. בד כותנה איכותי ניתן לכיבוס מספר רב של פעמים ללא חשש. בחירה נוספת הם מצעים של כותנה עם בד סינטטי כגון פוליאסטר שיתרונם בכך שאינם מתקמטים ולא דורשים גיהוץ. בדים נוספים הקיימים בשוק הם מצעי פלנל החמים המתאימים ללילות חורפיים, מצעים סאטן ומשי לתחושה נעימה מפנקת יוקרתית. ככלל מומלץ לבחור את הבדים האיכותיים ביותר שהנכם יכולים להרשות לעצמכם כדי להרגיש הכי טוב בתוך המצעים שאנו מבלים בהם מחצית זמן חיינו.

פרמטר נוסף שכדאי לבדוק הוא צפיפות הבד. צפיפות הבד נמדדת לפי מספר החוטים ביחידת אורך של אינץ'. ככל שמספר החוטים ליחידת אורך גבוה יותר, המגע של הבד רך ונעים יותר. יחד עם זאת ככל שהצפיפות גבוהה יותר, כך החוטים דקים יותר והם עלולים להשחק עם הזמן. לכן מומלץ לבחור מצעים בעלי צפיפות לא גבוהה מ- 250 חוטים לאינץ' ולא פחות מ-175.

כדי לשמור על איכות הבד שהם הרכות, הברק והצבע של המצעים מומלץ לכבס אותם על פי הוראות היצרן בלבד הרשומות על התווית. את המצעים הכהים יש לכבס בנפרד. אין להוסיף מלבין למצעים צבעוניים ולא להפריז בכמות המלבין למצעי כותנה לבנים פן יצהיבו מהר עם הזמן. כמוכן, עדיף להימנע בשימוש במייבש הגורם לפגיעה ברכות ובברק הטבעי של הבד בגלל הטמפרטורות הגבוהות בשימוש. מומלץ גם להפוך מצעים רקומים לפני הכביסה לכבסם בכביסה עדינה ללא סחיטה או בכביסה ביד על מנת לשמר את המראה הטבעי שלהם.

הייבוש המומלץ ביותר למצעים עשויים מבדים טבעיים (כותנה או פשתן) הוא ייבוש בתלייה חיצוני ללא חשיפה ארוכה מדי לשמש לשמור מדהייה. לכן כדאי להפוך את המצעים לפני תלייתם. מצעים שנתלו לייבוש במקום חיצוני כמעט ואינם דורשים גיהוץ מאשר מצעים שנתלו בתוך הבית.

במידה וטמפרטורת הגיהוץ אינה רשומה על התווית, מומלץ לגהץ בטמ"פ נמוכה על מקום נסתר. עבור מצעים רקומים או עם חרוזים ופאייטים יש לגהץ על הצד האחורי בלבד.

מבחר גדול של מצעים יוקרתיים באתר Hometags

דרך אתר http://www.hometags.co.il אנו מזמינים אתכם לגלות את המנגנון שפועל מאחרי hometags שהוקם להביא לכם חווית קניה, רמה של איכות שרות ושביעות רצון גבוהה ביותר. אתר http://www.hometags.co.il מתבסס על הרעיון של חנות כלי בית גדולה הפועלת באינטרנט אשר מתמחה במוצרים לעיצוב ותכולת הבית במטרה להגשים את המשאלות הדימיוניות ביותר שלכם בתחום: כלי בית וכלי אוכל כלי מטבח אביזרים לאמבטיה מצעים יוקרתיים כלי בית מעוצבים פתרונות אחסון לבית ריהוט גן גרילים מתנות לאישה מתנות לגבר מתנות לילדים מתנות למשרד מתנות לחג מתנות ליום הולדת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב